HTML

LEGO világom

Friss topikok

  • Aloha: És milyen szörnyű ez a szó, ha élőben is használod! - Tegnap összeraktam egy új mocot. - Mit? - M... (2012.07.16. 21:26) LEGO szótár: MOC

LEGO szótár: MOC

2012.07.16. 17:20 Meph

A MOC az angol "my own creation" kifejezés kezdőbetűiből tevődik össze. Magyar megfelelője a "saját alkotásom". Viszont a MOC kifejezés mások alkotásaira is használható!

- De jó lett az új mocod!

- Köszi! Én is meg vagyok elégedve az új moccommal.

2 komment

Címkék: szótár

A bejegyzés trackback címe:

https://leggodtvilagom.blog.hu/api/trackback/id/tr794660395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stefánia vagdalt 2012.07.16. 19:06:56

A hajósinast is "mocco" -nak hívják. (Hol rövid, hol hosszú ó-val a végén.)

Két hajóskapitány beszélget:

- De jó lett az új moccód!

- Köszi! Én is meg vagyok elégedve az új moccómmal.

Aloha 2012.07.16. 21:26:42

És milyen szörnyű ez a szó, ha élőben is használod!

- Tegnap összeraktam egy új mocot.
- Mit?
- Mocot. Úgy jobb, hogy moct? Vagy moccot?
- Jaaa, hogy mokról beszélsz?!
süti beállítások módosítása