HTML

LEGO világom

Friss topikok

  • Aloha: És milyen szörnyű ez a szó, ha élőben is használod! - Tegnap összeraktam egy új mocot. - Mit? - M... (2012.07.16. 21:26) LEGO szótár: MOC

Üdvözöllek a LEGO világomban!

2012.07.15. 20:06 Meph

Kedves Olvasó!

Köszönöm, hogy ellátogattál az oldalamra. Először is röviden bemutatkoznék. Major Martin Tibor a teljes nevem, de különböző LEGO és nem LEGO bolgokon mephistopheles néven találhatsz meg. 

Amikor ezeket a sorokat írom a 30. életévemet taposom. A LEGO mellett nagyon szeretem a labdarúgást (jelenleg egy Megye II csapatot "erősítek"), a Diablo III-at és a különböző stratégiai társasjátékokat. Gyerekkoromban sokat legóztam, de akkori anyagi körülményeink miatt csak kevés készletem volt és ahogy felnőttem más területekre irányult a figyelmem. A LEGO újra tavaly November - December környékén keltette fel  az érdeklődésemet, amikor a világhálót böngészve néhány nagyszerű alkotásba futottam bele.

Az egyik leginspirálóbb alkotás egy Luke Watkins (más néven Derfel Cadarn) nevű építő terepasztala volt. Őt egy későbbi posztban majd szeretném külön bemutatni, de ízelítőképpen itt egy kép arról a bizonyos terepasztalról:

Szerencsémre, na meg egy másik legós ismerősöm figyelmeztetésének köszönhetően, már az elején pontosan tudtam, hogy mit szeretnék építeni: egy nagy terepasztalt egy fantasy/középkorbeli településsel. Ezen a mai napig dolgozok még.

És milyen céllal is indítottam ezt a blogot? Itt szeretném megosztani azokat  az alkotásokat, amelyek felkeltették a figyelmemet, itt szeretnék bemutatni néhány építési technikát, alkotást és építő kollégát. Meg hát ide fogok kiírni mindent ami csak a legóval kapcsolatos.

Na és mielőtt belecsapnék a nagy blogolásba íme egy fénykép egy alkotásról, amit ma reggel fejeztem be:

Remélem felkeltettem az érdeklődésedet és visszatérő olvasóm leszel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leggodtvilagom.blog.hu/api/trackback/id/tr1004658485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása