HTML

LEGO világom

Friss topikok

  • Aloha: És milyen szörnyű ez a szó, ha élőben is használod! - Tegnap összeraktam egy új mocot. - Mit? - M... (2012.07.16. 21:26) LEGO szótár: MOC

Blacktron!!!

2012.07.21. 11:44 Meph

Nemrég az eurobricks fórumot böngészve rátaláltam egy olyan alkotás sorozatra ami nagyon élénken felelevenítette bennem a gyermekkori emlékeimet. Annak idején sokkal inkább a space témák iránt rajongtam és a Blacktron széria volt az egyik kedvencem. Még a mai napig emlékszem rá, hogy milyen lelkesen építgettem saját Blacktron bázisomat. 

Mivel az illető felhasználónak, aki amúgy találóan Blacktron néven regisztrált a fórumra, csak kevés képe volt fent és nem is rendelkezett brickshelf vagy flickr oldallal, írtam neki egy üzenetet. Szerencsémre nagy örömmel fogadta kérésemet, hogy csináljon még néhány képet és tegye közzé flickr-en, mert szeretném blogolni az alkotásait. Két hetet kért tőlem, de ő is úgy belelkesedett, hogy két nap alatt megcsinálta:

Már egy ideje nézegetem ezeket a képeket, de még mindig nem tudok betelni velük! A formák, a színösszeállítás, a részletek és ötletek, az arckifejezések, egyszerűen minden annyira a helyén van, hogy csak ámulok és bámulok. Szívem szerint azonnal nekiállnék és megpróbálnék hasonló járműveket építeni. De hát ugye a lego sajnos egy drága hobbi és én már elköteleztem magam a középkorbeli terepasztal építése mellett. Annyi biztos, hogy akárhányszor feltör bennem a nosztalgia biztosan előfogom venni ezeket a képeket!

Köszönöm szépen Matthias Riedel (így hívják az építőt polgári nevén), hogy ilyen együttműködő voltál! Aki szeretne még képeket nézni tőle az megteheti itt:

MOC pages

Eurobricks topic

Flickr

 

Szólj hozzá!

Címkék: blacktron

A bejegyzés trackback címe:

https://leggodtvilagom.blog.hu/api/trackback/id/tr14669340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása